جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
نماز جمعه اراک

حوزه / آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: گسترش عدالت تنها راه امیدآفرینی در جامعه است و دولت چهاردهم وظیفه دارد اجرای آن را سرلوحه امور خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: گسترش عدالت تنها راه امیدآفرینی در جامعه است و دولت چهاردهم وظیفه دارد اجرای آن را سرلوحه امور خود قرار دهد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: سیاست گذاری عادلانه، قانونگذاری عادلانه و اجرای عادلانه، اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید بیش از پیش مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هر چیزی که خارج از عدالت باشد به معنای ظلم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با اشاره به نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان(عج) ابراز کرد: آغاز امامت آن حضرت به مشیّت الهی و برخی مصالح دیگر با غیبت همراه بود که اولین غیبت ایشان به «غیبت صغرا» مشهور است که تا سال ۳۲۹ هجری قمری به طول انجامید و پس از آن مرحله جدیدی از غیبت که به دوره «غیبت کبرا» معروف است، آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شناخت ویژگی‌ها و صفات آن حضرت در زمان حاضر اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که وقتی شناخت حاصل شد، دیگر امام زمان(عج) خود را از یاد نمی‌بریم و هر گاه از او یاد می‌کنیم فقط یک نام در ذهن ما نقش نمی‌بندد بلکه یک شخصیت کامل باصفات عالیه مجسم می‌گردد که حتی نام و القاب ایشان نیز الگو دهنده به شیعیان خواهد بود.

آیت الله دری نجف آبادی، به هفته وحدت اشاره کرد و یادآور شد: هفته وحدت یادگار حضرت امام خمینی(ره) است و پیام آن برادری و اتحاد مسلمانان است تا با ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت حرکت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha